czwartek, 29 kwietnia 2010

Obrazek z kjecikiem

Zagadka: co przedstawia zdjecie powyzej? Ano, odpowiedzi prawidlowe sa dwie i zaleza od wieku odpowiadajacego. Dorosly zauwazy tu z pewnoscia blotnik jakiegos auta (ja widze tu moje auto). Dziecko (np taka rozgarnieta trzylatka jak nasza Ninka) zauwazy tutaj obrazek przedstawiajacy krecika. Nikt nie jest w bledzie. Dzis w trakcie naszej wycieczki do lasu mial miejsce maly akt - wandalizmu, badz tworczy (jak kto woli) - i moja, juz i tak styrana mikra zostala ozdobiona rycina przedstawiajaca "kjecika". Dzielo - technika kamien na lakier - wykonala Nina, wykorzystujac moje zaaferowanie przy wkladaniu Romka do chusty...

A spacerowalismy dzis, mimo braku slonca, w pieknej scenerii.

Nineczka, musze uczciwie przyznac, troche byla znudzona lasem i miala radoche z przechadzki dopoki udawala, ze jedzie na hulajnodze i motorem. Potem musialam dac jej (majac w pamieci incydent z autem!) swoj aparat i oto zadowolona cora porobila mi i braciszkowi kilka pieknych zdjec ze spaceru, a sama nie nudzila sie juz wcale.


A tu huba, zwana przez moje dziewczynki kuba.

Nina, po wczorajszej nocy byla wyraznie niewyspana, marudliwa i cala na "nie". Bo noc w spiworach zakonczyla sie o 21:30, gdy to obie dziewczyny wykonczone pozna godzina i probami zasniecia na podlodze stwierdzily, ze spac chca jednak w lozkach... Ciezko sie im dzis wstawalo...

A wszystko to mialo miejsce tu:



2 komentarze:

Hania pisze...

Ja tam widsze podpis Zorro;)

Berkasiuki pisze...

Dorka, świetnie wyglądasz!

Buziaczki

Współtwórcy