sobota, 19 września 2009

:-)

Piekne zdjecie, prawda? Niestety nie mojego autorstwa. Nie jest to rowniez sentymentalne spojrzenie w archiwa. Fotka sprzed kilku dni.
Przedstawiamy Wam nowego czlonka naszej rodziny. Maluch ma ponad 13 tygodni i okolo 8cm. Po tej stronie brzucha spodziewamy sie go pod koniec marca. Jak narazie rozrabia, rodzice wymyslaja imiona, a siostry dopytuja o kazdy szczegol. Reszta rodziny (niczego nie swiadoma) zostanie zaskoczona informacja w czasie naszej wizyty w Krakowie.

8 komentarze:

Hania pisze...

GRATULACJE!!!!

opieniek pisze...

:)))
jaka długa noga....
gratulacje raz jeszcze
jakie imiona obstawiacie??

d pisze...

Dzieki!
Dla chlopca: Ahmed Muhamed Ali
dla dziewcznki: Nikola Dzesika Andzelika

A jakby byly blizniaki (a nie sa) to Propan i Butan.

;-)))

deKrzychu pisze...

hehe! to Cie mam! ja juz wiem! :) dzieki za radosna nowine...normalnie masakra...3mam gebe na klódke :) to Ci bedzie niespodzianka! GRATULUJE!! miazga!!:))))))))

d pisze...

Brat zaufany! Mial wiedziec! Reszta bedzie w lekkim szoku... :-)))

Berkasiuki pisze...

Odpalam kompa z myślą, że zdam pytanie jak tam Fasola ma się, a tu proszę! Podane na talerzu :-D

Buziaki. Trzymajcie się wszyscy :-D

ps. artur sie pyta, czy to z boku głowy to afro?

ps2. Nikola rządzi :-D, ale myślę, że będzie Ali.

kejtko pisze...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllleeeeeeeeee wieści! Dorotka, myślałam, ze Cię dogonię z ilością dzieciaków, ale teraz już wiem, że nie! nie poczekałaś na mnie! :):):):)
wielka radość - wielkie gratulacje!!!!!
buziaki dla Emi i Ninki, no i gratu dla Taty, naturalnie :)

d pisze...

Kasiulka kochana, nigdy nie mow nigdy! A juz w szczegolnosci, gdy o dzieci chodzi ;-)
Pozdrawiam i tesknie za nowymi wpisami u Oli...

Współtwórcy