poniedziałek, 5 grudnia 2016

Internet dla introwertyka


W jaki sposób z internetu ma korzystać introwertyk? Czy ma tylko biernie odbierać treść, odtwarzać, obserwować? Introwertyk rozumiany jako osoba nie lubiąca wokół siebie szumu, przeżywająca życie bardziej wewnątrz niż na zewnątrz. Do jakiego stopnia można otworzyć się przed światem w sieci i mówić o swych uczuciach? Przez lata zadawałam sobie te pytania. I czułam, że jest to taka gra, która polega na balansowaniu między radością z prywatności a przyjemnością płynącą z dzielenia się ze światem własnym życiem. I wydaje mi się, że zabrnęłam w ślepą uliczkę - krok za krokiem wycofywałam się z sieci aż doszłam do takiego momentu, w którym poczułam, że nie dobrze mi z tą przesadzoną intymnością. Długo, bardzo długo ważyłam, czy otworzyć bloga. I nie wiem, czy zrobiłam dobrze. Ale podjęłam taką decyzję. Niech będzie otwarty.


Rok temu ozdoby choinkowe szyliśmy. Teraz wykonujemy z papieru. W weekend zrobiliśmy papierowe łańcuchy, gwiazdę i kilka bardzo luźno skojarzonych z bożym narodzeniem rysunków.




0 komentarze:

Współtwórcy